tiistai 17. toukokuuta 2016

Pötkylöistä pennuiksi

Tänään minä olin tuvassa, mitä lie olin toimittavinani. Takku meni kamariin, viipyi siellä jonkin aikaa syöttämässä lapsosian, tuli tupaan ja meni ulos. Kamarista  ei kuulunut tavanomaista ininää ja äninää. Pakko oli mennä katsomaan - ja kas. Siellä koiranpennut leikkivät keskenään!!!




Voi sanoa, että laatikossa kuhisee.













Selvästi harjoittelevat katsekontaktia.




Jos ollaan ihan virkeitä, tullaan moikkaamaan. Pari pentua kokeili jo hännän heilutusta.
















Emo kuitenkin se joka houkuttaa pesästä pois,












No niin, johan sitä muutama minuutti toimittiin. Kylläpä oli uuvuttavaa.










Muuta elämää. Takun kanssa käydään kävelyillä. Tavataan naapureita ja muita kulkijoita. Takun riemuksi myös Hilppaa, Lempiä ja Kaikua postinhakumatkoilla. Pihassa muistutellaan mieleen opittuja temppuja: maahan, seuraa, kierrä ynnä muuta sellaista. Takku vei sisältä itselleen pihaan jo lelunkin. Enimmäkseen Takku kuitenkin makoilee oven lähellä. Se käy katsomassa  mitä teen ja menee sitten paikalleen. Onkohan siitä tullut aikuinen? Vai pesänvartija?
Tänään keritsin Unelman, tosin vain puoliksi. Rikka hyöri ympärillä yrittäen saada huomion itseensä. Se pukki minua, hönkäili niskaani ja nosteli  minulle kassia, johon keräsin villoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti